Tiden rinner iväg

Vi är snart inne i februarimånad och sommaren närmar sig med stormsteg. Jag har knappt tre månader på mig att jonglera studier och renoveringen här hemma och alltför mycket behöver hinnas med. Det kommer kännas väldigt konstigt att renovera lägenheten bara för att sälja och flytta. Men när färgen väl börjar hamna på väggarna kommer allt sjunka in. Under fem års tid har denna plats varit mitt hem, men det är nu dags att komma vidare i livet. Det kommer kännas tomt och konstigt, men samtidigt skönt när renoveringen väl är klar. Är dock fortfarande inte helt säker gällande färgval eller exakt hur mycket jag ska göra. Jag måse byta golvet i hallen, brädorna ligger ändå och väntar. Samt fixa klart golvet i klädkammaren.

De kommand ehelgerna kommer behöva läggas på arbetet här hemma så jag inte står med allt i april. Bättre att göra lite i taget och slippa stressa i slutet eller tvingas välja bort vissa delar pga tidsbrist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0