Vardagen flyter på - Vi tar sikte på hösten

Vardagen flyter på för oss och den senaste tiden har vardagen handlat om att få ihop det med arbete, studier och hundarna. Det är skönt att ha hittat en form av system, dock kan jag inte sticka under stolen med att man nu längter efter lite lägre temperaturer. Det vore helt underbart att kunna köra en sväng med grabbarna innan man ska till jobbet. Vi får bida vår tid och invänta startskottet.
 
Mace är dock mindre glad över att behöva bli väckt 04:30 om vardagsmorgnarna frör att det vankas långpromenad. Phoenix sitter snarare i startgroparna och skulle han fått välja hade vi aldrig gått och lagt oss. Det är väldigt skönt att killarna tar mina arbetstimmar och frånvaro med ro och det fungerar bra att komma hem under lunchen. Vilket innebär att det förhoppningsvis inte blir några större problem att bolla de tre stora delarna i mitt liv i nuläget.
 
Samtidigt som man står innomhus under arbetstimmarna känner man hur hösten sakta men säkert kryper sig närmare. Nu hoppas jag bara det ska gå att få ihop mina lediga helger med sarahs så vi kan köra och träna mer under hösten.
 
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
 
Fotograf Kristofer Borvall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0